יום שני, 30 ביולי 2012

מצלמות אבטחה אונליין לעסקים קטנים-בינוניים


בתור עסק מן השורה, כגון חנות / פאב / מסעדה / משרד קטן – אתה יודע כמה חשובה נוכחותך במקום. אך לא תמיד זה אפשרי. היית רוצה את האפשרות להיות בשני מקומות במקביל. אנחנו מכירים את התחושה הזאת. לכן בדיוק פתרון מצלמות האבטחה אונליין הינו בשבלך.
עם שירות ומצלמת NeoCam  תוכל לצפות ולנטר את בית העסק שלך מכל מקום, בכל זמן. ללא צורך בכלים
מיוחדים ויקרים. מרגע חיבור המצלמה וקבלת שם המשתמש והסיסמא, עומדת לרשותך כל עמדת אינטרנט החל מסמארטפון, טאבלט, לפטופ, מחשב נייח וכ' כמסוף צפיה מיידי בבית העסק. לא משנה איפה תהיה, אתה במרחק לחיצה מלהיות נוכח בבית העסק.
המצלמות אותן אנו מציעים מתאימות לכל בית ולכל עסק. אין צורך במחשוב, בתפעול מורכב או במקום אחסנה בבית. בנוסף אנו שמחים לבשר כי דגמי מצלמות  NeoCam החדשים אף לא דורשים הגדרת IP קבוע ובכך נחסכות עלויות חודשיות של עשרות שקלים לספקי האינטרנט והתהליך היחידי שנשאר הינו לחבר המצלמה לקו האינטרנט (בצורה קווית  או אלחוטית) ומאותו הרגע הצפייה מתבצעת בקלות ובנוחות דרך האינטרנט או מכשיר סמארטפון, מכל מקום בעולם.  אין צורך בהתקנה מורכבת, הגדרות מחשוב או הגדרות רשת  מסובכות. חיבור לאינטרנט ולחשמל – והמצלמה משדרת!

מספר תכונות הכלולות במצלמות האבטחה שלנו
  •  כלי ניהולי וארגוני יעיל ביותר, שיתוף מידע ויזואלית בין בעלי תפקידים בארגון, להגברה בקרת עובדים מדיניות עבודה ולא רק ככלי לצרכי אבטחה בלבד.
  • אחסון הקלטות בהתאם לחבילת השירות.
  • אנטי וונדליזם -  ארכיון ההקלטות נשמר באתר מרוחק בסביבה מאובטחת.
  • זמינות מכל מקום בכל זמן - כל דפדפן אינטרנט הופך לנקודת ניהול וגישה למרכז בקרה אונליין (ללא התקנת כל תוכנת צד ג' , בדיוק כמו שכולנו ניגשים לחשבון הבנק שלנו מכל דפדפן מזדמן).
  • צפייה דרך הטלפון סלולארי התומך בדור 3.5.
  • קבלת התראות Push / Email (התראות Push למכשירים מבוססי Android / iOS בלבד)
  •  אין צורך בהתקנת ציוד יקר באתר - מלבד מצלמות קוויות / אלחוטיות.
  • שדרוגי תוכנה ועדכוני גרסה ללא עלות (הלקוח תמיד מעודכן בטכנולוגיה החדשה ביותר).
  • השירות כולל תמיכה וניטור המצלמות וקווי התקשורת ללא הגבלה.

אנו מציעים מס' סוגי מצלמות, בהתאם לתנאי המקום ובקשת הלקוח:

  • מצלמת אבטחה בסיסית: מצלמה שנועדה לשימוש בחללים תוך מבניים קטנים ובינוניים, לרוב מצוידת בזרוע המאפשרת תליה מהקיר או מהתקרה, ושינוי זווית הכוונון שלה לפי הצורך.המצלמה הנ"ל היא הבחירה הקלאסית למשתמש הביתי /עסקים קטנים ומקנה מקסימום תועלת  במינימום השקעה. לדוגמא מצלמות אבטחה IP בלינק הבא: http://www.neocam.co.il/services/ip-cameras-and-accessories
  • מצלמת אבטחה לראיית לילה: מצלמות אלו מצוידות בטכנולוגיית אינפרה אדום המאפשרת צפייה בתנאי חשכה,  וחלקן מתאימות לשימוש בתנאי חוץ (גשם, שמש, אדים, לחות). מצלמות אלו הן הבחירה הטבעית למשתמש המעוניין לצלם בתנאי חשכה, בין אם הצורך הוא חוץ ביתי או תוך ביתי.בזמן רכישת מצלמות כאלה, חשוב לברר מהו המרחק הדרוש בין המצלמה לאובייקט הנצפה, והאם יש תאורה תומכת במקום. מצלמות אבטחה עם ראיית לילה באיכות טובה מאפשרות צפייה בין 8 ל-16 מטר בתנאי חשכה מוחלטים.
  • מצלמת אבטחה כיפה (FD): מצלמות אלה נועדו לתת זווית רחבה על המתרחש. אידיאליות במיוחד כאשר הם מוצבות מעל קופה רושמת בזווית שתאפשר לבעל העסק צפיה   גם על פעילות העובד, וגם תעניק לו מבט כולל על אזור העבודה (במקרה שיש צורך לנתר את פעילות הלקוחות שמתרחשת קרוב  לקופה).חשוב לציין שמצלמות כיפה הן מצלמות אבטחה המותקנות ישירות על גבי התקרה. מכורח זאת , הן בדרך כלל אינן מתאימות לדוכנים או לחללים גבוהים במיוחד.
  • מצלמת אבטחה ממונעת (או PT / PTZ ): למצלמות אלו יש יכולת להניע את העדשה בכיוונים  ימין, שמאל, למטה ולמעלה.

נשמח לראותכם במשפחת לקוחותינו הגודלת מדי יום.
פרטים נוספים בנושא מצלמות אבטחה ופתרונות מצלמות אבטחה אונליין תוכלו למצוא בלינק:

שלכם,
צוות Neocam