יום רביעי, 4 בינואר 2012

מצלמות אבטחה NeoCam לצרכי מעקב מטפלת.

מצלמות אבטחה NeoCam לצרכי מעקב מטפלת


כהורים לילדים או ילדים להורים מבוגרים, אנו רוצים להיות כמה שיותר קרובים ליקירנו  ולהבטיח תמיד את שלומם.
כידוע לכולנו, כורך המציאות לא מאפשר לנו להימצא לצדם בכל רגע ביממה, ופעמים רבות עלינו להפקיד שלומו של אדם יקר לנו ביותר בידי אדם אחר, בתקווה שינהג בהם בכבוד ובמסירות.

לצערנו הרב, בכל יום שעובר אנו מגלים הוכחות שמציאת האדם המתאים למשימה, הוא עניין לא פשוט כלל, פרסומים בתקשורת חשפו תקריות מזעזעות של מטפלות המתעללות בתינוקות ובמבוגרים סיעודיים.
תקריות אלה מובאות לידי הציבור לעיתים  קרובות יותר ויותר, דבר שהגביר את המודעות להשלכות של העסקת מטפל/ת לא מיומנת ומהימנה. מסיבה זו אזרחים רבים בוחרים להציב מצלמות אבטחה בבתיהם  ובכך לוודא כי האדם לו נתנה האחריות, אינו מנצל זאת לרעה באופן כל שהוא.
מעקב מטפלת
לדעת שיקירינו בסדר, שירות מעקב מטפלת
תפקידן העיקרי של מצלמות האבטחה למעקב מטפלת, הינו להחזיר למשתמש את השליטה על  הביטחון של הקרובים אליו , ולאפשר לו לנטרל כל התנהגות עוינת שיכולה להזיק להם. כאמור, התגמול החשוב ביותר של מצלמות האבטחה הוא הסיפוק הרב של הרגשת הביטחון והשלווה שאנו שוב שולטים על ביטחון הקרובים אלינו.  
על מנת אפשר את הביטחון הזה, מערכת  מצלמות אבטחה ™NeoCam תאפשר לכם לגשת למסוף מערכת האבטחה שלכם, לצפות ולנהל את הווידאו בזמן אמת, להוריד הקלטות וארכיון, לצפות מטלפונים סלולאריים בדור3 ולקבל התרעות ב SMS/ Email בזמן אמת! כל זאת בכדי להבטיח את הגמישות והיעילות לבקרה, ניהול וביטחון הנדרשים לשלווה אישית על-ידי מערכת אבטחה ומידע וויזואלי אינטרנטית לזמינות שיא באיכות ווידאו ללא פשרות בזמן אמת מכל מקום וזמן ובעלות תועלת משתלמת ביותר!
הרבה יותר מ"מערכת אבטחה" ™NeoCam לוקחת את המידע וויזואלי הרחק מכולם ומספקת פלטפורמה וויזואלית מתקדמת למערכת אבטחה אינטרנטית אונליין בזמינות שיא שתאפשר לכם לגשת למידע הוויזואלי הרגיש והאישי שלכם בכל עת מכל דפדפן אינטרנט מזדמן.
הצורך העולה וגובר למידע וויזואלי למערכות אבטחה במגזר הפרטי לצרכי תיעוד, השגחה והרתעה, דורש פתרון טכנולוגי גמיש למערכת אבטחה מנוהלת לצרכים מגוונים לפי דרישה (ממצלמה אחת ועד אינספור). השירות יספק לכם פתרון יעודי אופטימאלי לראות את יקירכם מכל מקום, לגשת לארכיון ההקלטות בזריזות רבה בנגישות שיא מכל מקום וזמן הנדרשים לביטחון והשלווה האישית שלכם.

יתרונות מפתח למצלמות אבטחה:
  • ניהול וצפייה בווידאו בזמן אמת מכל מקום
  • הורדת הקלטות וארכיון ווידאו מכל מקום וזמן
  • צפייה מטלפונים סלולאריים בדור 3
  • התראות ב SMS/MMS/Email בזמן אמת!
  • התחברות למסוף המערכת מכל דפדפן אינטרנט מזדמן
  • (ללא צורך במחשב  DVR / NVR באתר הקצה)
התקנת מצלמות האבטחהNeoCam  יכולה להיעשות באופן עצמאי, או בצורה מקצועית ע"י מתקין מומחה מתאם NeoCam .  

מצלמות אבטחה למטפלת נחלקים ברוב המקרים  לשני סוגים:

·         מצלמות אבטחה נסתרותמצלמות אבטחה  אלו מסולקות בתוך מכשיר כגון  גלאי נפח, גלאי עשן, או גלאי אש.
היתרון בבחירה במצלמות אבטחה מהסוג הנ"ל הוא היכולת לצלם את המתרחש באופן דיסקרטי ללא ידיעת המטפלת.

·         מצלמות אבטחה גלויותמצלמות אלה הם גלויות לעין המתבונן.
למצלמות אבטחה אלו יש יתרון חשוב, הם מייצרות הרתעה ולכן מונעות מראש התנהגות עוינות ברוב המקרים.
למרות שניתן להציב מספר רב מצלמות אבטחה בבית, המומחים שלנו ממליצים על התמקדות ב 2 אזורים בהם מתבצעת רוב הפעילות , זאת על מנת ליצור את תחשיב העלות תועלת הנכון ביותר .

פרטים נוספים בנושא מצלמות אבטחה ופתרונות מצלמות אבטחה אונליין תוכלו למצוא בלינק: